završni rad
UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Tanja Lacko (2016)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Lacko, T. (2016). UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167

Lacko, Tanja. "UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167

Lacko, Tanja. "UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167

Lacko, T. (2016). 'UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167

Lacko T. UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2016 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167

T. Lacko, "UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167