Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Lacko, T. (2016). UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167
Lacko, Tanja. "UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167
Lacko, Tanja. "UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167
Lacko, T. (2016). 'UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 24.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167
Lacko T. UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2016 [pristupljeno 24.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167
T. Lacko, "UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167