završni rad
UTJECAJ MARKETINGA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA FUNDRAISING

Valentina Križnjak (2016)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Križnjak, V. (2016). UTJECAJ MARKETINGA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA FUNDRAISING (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:399350

Križnjak, Valentina. "UTJECAJ MARKETINGA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA FUNDRAISING." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:399350

Križnjak, Valentina. "UTJECAJ MARKETINGA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA FUNDRAISING." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:399350

Križnjak, V. (2016). 'UTJECAJ MARKETINGA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA FUNDRAISING', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 21.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:399350

Križnjak V. UTJECAJ MARKETINGA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA FUNDRAISING [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2016 [pristupljeno 21.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:399350

V. Križnjak, "UTJECAJ MARKETINGA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA FUNDRAISING", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:399350