prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA

Brezak, Goran
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Brezak, G. (2015). UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991

Brezak, Goran. "UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991

Brezak, Goran. "UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991

Brezak, G. (2015). 'UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 30.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991

Brezak G. UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2015 [pristupljeno 30.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991

G. Brezak, "UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.