završni rad
UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA

Goran Brezak (2015)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Brezak, G. (2015). UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991

Brezak, Goran. "UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991

Brezak, Goran. "UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991

Brezak, G. (2015). 'UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 19.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991

Brezak G. UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2015 [pristupljeno 19.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991

G. Brezak, "UTJECAJ E-POSLOVANJA NA POLITIKU ODNOSA S KLIJENTIMA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:791991