završni rad
KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG MARKETINGA U SEKTORU KULTURE

Mateja Berta (2016)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Berta, M. (2016). KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG MARKETINGA U SEKTORU KULTURE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652

Berta, Mateja. "KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG MARKETINGA U SEKTORU KULTURE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652

Berta, Mateja. "KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG MARKETINGA U SEKTORU KULTURE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652

Berta, M. (2016). 'KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG MARKETINGA U SEKTORU KULTURE', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 19.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652

Berta M. KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG MARKETINGA U SEKTORU KULTURE [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2016 [pristupljeno 19.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652

M. Berta, "KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG MARKETINGA U SEKTORU KULTURE", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652