Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Šalvari, T. (2016). ULOGA MEDIJA U JAVNOM KOMUNICIRANJU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:082314
Šalvari, Tea. "ULOGA MEDIJA U JAVNOM KOMUNICIRANJU." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:082314
Šalvari, Tea. "ULOGA MEDIJA U JAVNOM KOMUNICIRANJU." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:082314
Šalvari, T. (2016). 'ULOGA MEDIJA U JAVNOM KOMUNICIRANJU', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 25.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:082314
Šalvari T. ULOGA MEDIJA U JAVNOM KOMUNICIRANJU [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2016 [pristupljeno 25.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:082314
T. Šalvari, "ULOGA MEDIJA U JAVNOM KOMUNICIRANJU", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:082314