završni rad
ENOLOŠKO NASLJEĐE - RESURS ZA BRENDIRANJE KRIŽEVAČKOG KRAJA KAO ENO - GASTRO DESTINACIJE

Ivana Čeredar (2016)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Podaci o radu
NaslovENOLOŠKO NASLJEĐE - RESURS ZA BRENDIRANJE KRIŽEVAČKOG KRAJA KAO ENO - GASTRO DESTINACIJE
AutorIvana Čeredar
Voditelj/MentorRikard Bakan (mentor)
Sažetak rada
Da bi pojedino područje tržišno valoriziralo svoj identitet i prepoznatljivost potrebno je brendiranje i promocija nekog proizvoda koji je specifičan za to područje. Mogućnost brendiranja križevačkog kraja s obzirom na povijest, smještaj i geološke značajke ogleda se u dobro razvijenom vinogradarstvu i vinarstvu. Veliki izbor vinskih sorti daje vrhunska vina iznimne kvalitete te samim time vino kao proizvod u eno - gastronomskom smislu ima veliki značaj. U razvitku bogate ponude uvelike može pomoći razvitak vinskih cesta, bogata tradicija i revitalizacija autohtonih sorti. U revitalizaciji je upravo Klešćec, sorta Kalničkog vinogorja, vinske regije Prigorje - Bilogora. Osim vina, križevački kraj može ponuditi tradicionalnu gastronomsku ponudu i smještajne kapacitete. Da bi utvrdili koliko ljudi poznaju križevački kraj i njegovu eno - gastro turističku ponudu, provedeno je ispitivanje putem Internet ankete na slučajnom uzorku od 115 ispitanika sa područja četiri županije. Prilikom obrade podataka utvrđeno je da je gastronomija bolje razvijenija i promoviranija od enologije, da ispitanici vrlo malo znaju o sortama vina križevačkog kraja, da je posjećenost samog kraja mala te da je potrebno poraditi na promociji vina, stvoriti vinske priče i naravno napraviti brend vina i samog kraja sa svim popratnim sadržajima.
Ključne riječivino brendiranje Klešcec eno - gastro ponuda križevački kraj
Naslov na drugom jeziku (engleski)ENOLOGY HERITAGE - RESOURCE FOR BRANDING KRIŽEVCI REGION AS ENO - GASTRO DESTINATION
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVisoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
MjestoVirovitica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Trgovina i turizam
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Informatički menadžment, Menadžment ruralnog turizma
SmjerMenadžment ruralnog turizma
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-15
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
If a particular area wants to come to its identity and recognition, branding and promotion of a product that is specific to this area is necessary. The possibility of branding in Križevci region with regard to history, location and geological features can be seen in the well-developed viticulture and winemaking. Great choice of wine varieties comes from fine wines of exceptional quality and wine as a product in eno - culinary terms is of great importance. In development of the wide range, the development of the wine roads, rich tradition and revitalization of indigenous varieties can be of great help. Klešćes is curently in revitalization as variety of Kalnik vineyard, wine region Prigorje - Bilogora. In addition to wine, Križevci region can offer traditional cuisine and accommodation capacities. To determine how many people know Križevci region and its eno - gastro tourism offer, a research was conducted via the Internet survey on a random sample of 115 respondents from the area of the four counties. While processing the data it was concluded that gastronomy was better developed and more promoted than of enology, that respondents know very little about wines in Križevci region, that attendance of the place was small and that it is necessary to work on the promotion of wine, make wine stories and of course make a brand of wine and the region with all of its contents.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)wine branding Klešćec eno - gastro offer Križevci region
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:049454
PohranioIvana Vidak