undergraduate thesis
E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu

Igor Telebar (2016)
Virovitica College
Metadata
TitleE- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu
AuthorIgor Telebar
Mentor(s)Zrinka Blažević (thesis advisor)
Abstract
Rad je fokusiran na pojam eCRM (upravljanje odnosima s klijentima na internetu). Poslovanje putem interneta trenutno se smatra najprofitabilnijim oblikom trgovine zbog jednostavnosti i niskih troškova te kao takvo će postajati sve značajnijim i unosnijim komponentama svake trgovine. Trenutna situacija današnjeg poslovanja zahtijeva povezanost svih sudionika procesa kupnje i prodaje i sudjelovanje u proizvodnji nekih novih proizvoda ili njihova dorada. Poduzeća koriste internet za brojne oblike komunikacije, od objavljivanja informacija o vlastitom poslovanju, ponudi do primjene kod elemenata promotivnog miksa poput oglašavanja, direktnog marketinga i unapređenja prodaje kako bi zadržali trenutne kupce i otvorila put za nove kupce. Cilj rada je uputiti na značaj poslovanja putem interneta, koja je na putu da postane primarni oblik poslovanja.
GranterVirovitica College
PlaceVirovitica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeManagement; specializations in: Management in Computer Sciences, Management in Rural Tourism
Study specializationManagement in Computer Sciences
Academic title abbreviationbacc.oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-04-19
Parallel keywords (Croatian)eCRM internet kupac trgovina
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868
CommitterIvana Vidak