Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
THE ROLL OF MASS COMMUNICATION MEDIA IN BUSINESS COMMUNICATION

Josip Mareković (2015)
Virovitica College
Cite this document

Mareković, J. (2015). ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989

Mareković, Josip. "ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI." Undergraduate thesis, Virovitica College, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989

Mareković, Josip. "ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI." Undergraduate thesis, Virovitica College, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989

Mareković, J. (2015). 'ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI', Undergraduate thesis, Virovitica College, accessed 06 December 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989

Mareković J. ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica College; 2015 [cited 2019 December 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989

J. Mareković, "ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI", Undergraduate thesis, Virovitica College, Virovitica, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989

Islandora Bookmark - Please login to use this feature