undergraduate thesis
THE ROLL OF MASS COMMUNICATION MEDIA IN BUSINESS COMMUNICATION

Josip Mareković (2015)
Virovitica College
Cite this document...

Mareković, J. (2015). ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989

Mareković, Josip. "ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI." Undergraduate thesis, Virovitica College, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989

Mareković, Josip. "ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI." Undergraduate thesis, Virovitica College, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989

Mareković, J. (2015). 'ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI', Undergraduate thesis, Virovitica College, accessed 24 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989

Mareković J. ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica College; 2015 [cited 2019 July 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989

J. Mareković, "ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI", Undergraduate thesis, Virovitica College, Virovitica, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989