THE ROLL OF MASS COMMUNICATION MEDIA IN BUSINESS COMMUNICATION
Josip Mareković (2015)
Virovitica College
Cite this document
Mareković, J. (2015). ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989
Mareković, J. (2015). 'ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI', Undergraduate thesis, Virovitica College, accessed 06 December 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989
Mareković J. ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica College; 2015 [cited 2019 December 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989
J. Mareković, "ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI", Undergraduate thesis, Virovitica College, Virovitica, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989