Lacković, V. (2015). ATMOSFERE I TEME U UGOSTITELJSTVU KAO SREDSTVO ZA DIFERENCIJACIJU I POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:903269
Lacković, Valerija. "ATMOSFERE I TEME U UGOSTITELJSTVU KAO SREDSTVO ZA DIFERENCIJACIJU I POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU." Undergraduate thesis, Virovitica College, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:903269
Lacković, Valerija. "ATMOSFERE I TEME U UGOSTITELJSTVU KAO SREDSTVO ZA DIFERENCIJACIJU I POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU." Undergraduate thesis, Virovitica College, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:903269
Lacković, V. (2015). 'ATMOSFERE I TEME U UGOSTITELJSTVU KAO SREDSTVO ZA DIFERENCIJACIJU I POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU', Undergraduate thesis, Virovitica College, accessed 10 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:903269
Lacković V. ATMOSFERE I TEME U UGOSTITELJSTVU KAO SREDSTVO ZA DIFERENCIJACIJU I POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica College; 2015 [cited 2021 April 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:903269
V. Lacković, "ATMOSFERE I TEME U UGOSTITELJSTVU KAO SREDSTVO ZA DIFERENCIJACIJU I POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU", Undergraduate thesis, Virovitica College, Virovitica, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:903269