Babić, L. (2017). DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614
Babić, Lea. "DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE." Undergraduate thesis, Virovitica College, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614
Babić, Lea. "DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE." Undergraduate thesis, Virovitica College, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614
Babić, L. (2017). 'DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE', Undergraduate thesis, Virovitica College, accessed 22 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614
Babić L. DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica College; 2017 [cited 2021 January 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614
L. Babić, "DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE", Undergraduate thesis, Virovitica College, Virovitica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614