undergraduate thesis
THE IMPORTANCE THE MARKET RESEARCE WHEN CHEATING EFFICIENT MARKETING COMMUNICATION

Valentina Fuček (2015)
Virovitica College
Cite this document...

Fuček, V. (2015). VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček, Valentina. "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Undergraduate thesis, Virovitica College, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček, Valentina. "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Undergraduate thesis, Virovitica College, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček, V. (2015). 'VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE', Undergraduate thesis, Virovitica College, accessed 24 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček V. VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica College; 2015 [cited 2019 July 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

V. Fuček, "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE", Undergraduate thesis, Virovitica College, Virovitica, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254