master's thesis
THE ROLE OF MEDIA IN CRISIS TIME IN COMPANY THROUGH CONTEXT OF FORMING PUBLIC OPINION

Veronika Matula (2017)
Virovitica College
Cite this document...

Matula, V. (2017). ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252

Matula, Veronika. "ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA." Master's thesis, Virovitica College, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252

Matula, Veronika. "ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA." Master's thesis, Virovitica College, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252

Matula, V. (2017). 'ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA', Master's thesis, Virovitica College, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252

Matula V. ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA [Master's thesis]. Virovitica: Virovitica College; 2017 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252

V. Matula, "ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA", Master's thesis, Virovitica College, Virovitica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252