Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Karmelo Domović (2017)
Virovitica College
Cite this document

Domović, K. (2017). UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović, Karmelo. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Undergraduate thesis, Virovitica College, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović, Karmelo. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Undergraduate thesis, Virovitica College, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović, K. (2017). 'UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Undergraduate thesis, Virovitica College, accessed 05 April 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović K. UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica College; 2017 [cited 2020 April 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

K. Domović, "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Undergraduate thesis, Virovitica College, Virovitica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Islandora Bookmark - Please login to use this feature